Diskusní téma: Fórum

Datum 04.11.2011
Vložil Karel "šnek"
Titulek Re: Re: žádný stresy

Takže jen pár doplnění k závodum:
Nasazovači - příklad někdo vám udělá myšku nebo do vás narazi a jdete na boudu a on si pokračuje dál. Vás odstrani i kdyš jste v tom nevinně a máte po závodu. To by vás asi nebavilo zaplatit startovné a nedojet. tudíž všem stejně jsi na boudě nebo zaseknutý tak je tam nasazovač aby zasáhl.
Zpátečka - jsou přimo závodni regly které nemají zpátečku ( to se ale nesmí hledatna hobykingu). Důvod? zpátečka má nějaké zpoždění a když sepne zrovna když kolem projíždi ostatní tak to někdo může odnest bud něčim poškozeným nebo kotrmelcem. Potom by taky mohl byt odstraněn jestli skončí na zádech a znovu by to nebyla jeho chyba. Ono to je opravdu paráda když jedete na prvním místě a nějaka dobrá duše vam tam couvne, ale vy byste to brali asi jako - však nic se nestalo no tak snad příště dojedu.
Pneumatiky - jsou dané pro dany typ auta. Takže buggy 4wd, 2wd, SC. Pokud jedete na Evropu nebo Svět tak máte předepsaný typ pneu. Nevím jak by se vám líbilo třeba toto: na Rychvald předepíšeme Schumacher MiniSpike, na Olomouc Proline Caliber, Mibo aréna v Třebíči Schum... MiniPin a pod... . Na koli závodu si potom zajedete když na každou trat budete kupovat nové gumy. Jasně budete jezdít na jedné dráze a hotovka, ale potom budete jezdit v pěti lidech protože nikdo jiný nepřijede protože ma gumy předepsané na dráhu kterou má blíž.
Motory - to samé a mimochodem Štěpán je schopny jet třeba s 10,5 špičku i tam kde ostatní maji 5,5. Tak hlavní asi nebude motor. On-road kde vypisujou plechovku je spíš pro zábavu. Pokud chcete v tomto začit špičkově závodit tak je to drachší než Open kategorie. Víc by vam o tom řekli Kavan, Szostek a pod. Jezdili to a můžou vam spočitat na kolik to výjde a jak se honí výkon v lidové třídě.
Baterky - už jste se někdy snažili vypnout baterku na cizím autě když bouchne a hoří kondík nebo se speče motor a pod? Je to sranda hledat kde je na kabliku nějaký konektor od baterky. Vypínač hledat nemá cenu je tak malý že to nestihnete a než sundáte kastli tak je po autě.
Takže asi tak. Honit se na louce a kritizovat je něco jiného než přijít zazávodit a nebo jen dát řeč s těma co závody už nějakou dobu dělají. Oba pánove které jsem jmenoval jsou jak techničti komisaři RCAČR tak rozhodčí. Szostek je aji mistr republiky v 4wd, 2wd,F1. Nic vám nebráni přijit a říct co je špatného na pravidlech a proč nepřijdete závodit. Jinak jsou tyhle kritiky jen to samé co kecáni v hospodě o politice - Všichní odbornici, ale nikdo to neskusí změnit.

 

Tento web je upravován většinou pod vlivem psychotropních halucinogenů..

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode